diumenge, 6 d’octubre del 2019

EL CIM DEL CANIGÓ.

PIC DE CANIGÓ DESDE MARIALLES  (06 d'octubre 2019).

Hola companys.
Quan era molt jove..... Els anys que passen......
S'acabat el cole amics i amigas!!!  Que comença l'Estiu!!!  Un parell de dias després, i comencen les festes de Sant Joan!!! que bé !!! i a més, doncs resulta que es el dia del nom del meu pare "en Joan",  Joc de petards, foc de moltes fustes, cançons, etc...Quin dia i que "xulu" que era!!

doncs i els explico: resulta d'un any del foc de Sant Joan, ens em varem de trovar amb una gent (coneguda) i de seguida, ens expliquen "la flama del Canigó". Que guai!! es veu, que ha de encendre una flama des del pic del Canigó i quan comença el matí, s'inicia la baixada per portar-la al foc fins (es reparteixen) tots els pobles i ciutats dels Països Catalans i que arribi a temps de encendre les fogueres de la nit de Sant Joan.
Apa....Ni que ho sabia d'abans. Jejejej....El cole, els llibres....."i ostres que 

Jacint Verdager: Canigó (1886)

"Copia."

Que anys i anys....Passats de poble, de mar, de ciutats, de "muntanyes" i de tant en tant es veia el pic del Canigó del devant, Uffff..quines mirades de sempre, i sempre em feia falta d'aquestes "il·lusions".
- Jo. Hola Miquel, he que tu ho havias estat al Canigó? ( amb el tlfon..)
- Miquel. Hola Xevi, com va? Jo sí que hi vaig ser.
- Jo. Bé, tens uns dies de festa? Es que em feia molta gràcia... ( parlem, que i farem???) 
(I de fet, fan molts pocs dies, que ens els varem fer un bon topall de tots els 3000s de Catalunya.)
- Miquel. Val, molt bé, i que a la Montse li fa molta gràcia.
- Jo. Endavant dons. (  la idea "un track de..." que era de sortir des del ref. Mariailles, passar pel costat del ref. Aragó, els prats de Cady i la pujadeta per la bretxa Durier, fins el Pic de Canigó.)
- Miquel. Que et semblan els dias 5 i 6 d'octubre?



Ja hi som al ref. de Marialles.












 

 "Mirant"

Pot ser el Canigó, una mica de davant?







Ahhh.....Si!!
Es veu que s'està amagat per la esquerra.
















Apa, bona nit i fins demà!!












Un bon dia, Xulíssim!!

I ja hi som al costat dels colors dels arbres de la tardor.
"Com un de passeig"



















El riu de Cady.





















































👀
El Pic dels Set Homes.


























El Ref. Aragó.


Es comença la pujadeta pels prats de Cady!!


Amb unes girades!! I ja la veiem el pic del Canigó.
























































Una mica d'aigua de la 
"Font Nostra"
Unes mirades del radera!!

Que mes?? Ay ay.....Que li falta poc....



























Foto... jejejej..
(Mirades de l'altre cantó)




















 👌 Som a la
bretxa Durier



tot bé!!
































I ja hi som!!!!!





Des del Pic de Canigó (2.785 m)


Unes bones mirades....I unes abraçades....



😉 Fins a una altra......



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada